مسیر راه مجموعه گلوری عمان را در این یک دهه میتوانید در این بخش مشاهده کنید 

۲۰۱۵

گلوری عمان سال ۲۰۱۵

بعد از اولین حضور و ورود به عمان و بررسی بازار و تجربه قبلی، فروش سنگهای قیمتی را در این کشور آغاز کردیم. پس از مدتی سفارشهایی برای ساخت خنجر طلا، عصا و شمشیر دریافت کردیم، کار خوبی بود ولی متاسفانه بعد از سلطان قابوس، مجبور به ترک این شغل شدیم .

ویدیو های مجموعه در سال ۲۰۱۵

۲۰۱۶

گلوری عمان سال ۲۰۱۶

مجموعه گلوری عمان را تاسیس و رسماً در حرفه صادرات و واردات و ترخیص کالا در ایران، عمان و کشورهای اروپایی مشغول به فعالیت شدیم و توانستیم تجربیات بسیار ارزنده و مفیدی در این زمینه کسب کنیم و  در پی آن، تا به امروز در حال انجام فعالیت های بسیار گسترده ای میباشیم.

ویدیو های مجموعه در سال ۲۰۱۶

۲۰۱۸

گلوری عمان سال ۲۰۱۸

سال ۲۰۱۸ با توجه به نیاز اساسی و جدی هموطنان، خدمات حقوقی را به لیست فعالیتهای مجموعه اضافه کردیم. در این راستا هزینه های بسیاری در مسیر دریافت اطلاعات و دانستنی های مورد نیاز در مورد قوانین و شرایط پرداخت شد و موفقیت های بسیار بالایی در این مسیر کسب کردیم. با توجه به انجام امور مربوطه، با علم و دانش، توانستیم تا به امروز مشاوره های خیلی مفید و موثری به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

۲۰۱۹

گلوری عمان سال ۲۰۱۹

سال ۲۰۱۹ بعد از شراکت با یک دوست عمانی، اولین مرکز سند را افتتاح کردیم که متاسفانه به دلیل نداشتن تجربه در این حرفه متحمل پرداخت هزینه های فراوان و خسارت زیادی شدیم. بعد از کسب تجریه اول، برای بار دوم با دوست عمانی دیگری وارد مذاکره شده و شراکت جدیدی ایجاد و مرکز سند جدید را افتتاح کردیم و با توجه به تجربه و سابقه ایشان در این مسیر، توانستیم موفق شویم.

ویدیو های مجموعه در سال ۲۰۱۹

۲۰۲۰

گلوری عمان سال ۲۰۲۰

سال ۲۰۲۰ دفتر تهران را افتتاح و جهت امور صادرات و واردات، ترخیص کالا و همچنین خدمات ثبت شرکت و اقامت عمان از ابتدا شاهد پیشرفت و ارتقاع کسب و کار بودیم.بعد از افتتاح دفتر در تهران، در سالهای متوالی دفاتر دیگری در مشهد، شیراز، استانبول و مزارشریف افتتاح و شاهد کسب اعتبار ویژه ای در این زمینه بودیم.

۲۰۲۲

گلوری عمان سال ۲۰۲۲

سال ۲۰۲۲ استارت ساخت کافی شاپ، جنب اداره وزارت و تجارت عمان زده شد و با ساخت آن توانستیم محلی بسیار مهم و قابل تحسین، جهت مراجعه هموطنان عزیز و مشتریان ایجاد کنیم .در سال ۲۰۲۲ همچنین مجوزات قانونی را برای دفتر تهران دریافت کردیم. توانستیم علامت اینماد در سایت مجموعه که نشانه اعتماد است را دریافت کنیم و لوگوی گلوری عمان را در ایران و عمان ثبت کنیم .بازسازی مرکز سند غلا که به نوبه خود در حیطه کاری مربوطه، شاهکار محسوب میشود و در رسانه های دولتی عمان به عنوان بزرگترین مرکز سند ملقب شده است، از دیگر فعالیتهای مجموعه در سال ۲۰۲۲ میباشد.افتتاح ساختمان VIP در سال ۲۰۲۲ از دیگر فعالیتهای مجموعه میباشد که مشتریان عزیز میتوانند از خدمات VIP اين مجموعه كه شامل مرکز سند، خدمات حقوقی و خدمات مالیاتی است، بدون معطلی و در یک مکان استفاده کنند.

ویدیو های مجموعه در سال ۲۰۲۲

۲۰۲۳

گلوری عمان سال ۲۰۲۳

سال ۲۰۲۳ دفتر مسک (MUSK) بیزینس سنتر را افتتاح کردیم که محل ویژه ای برای برگزاری جلسات و قرارهای کاری و انجام امور مربوط به کلیه خدمات مجموعه از جمله صادرات و واردات کالا میباشد.

ویدیو های مجموعه در سال ۲۰۲۳

۲۰۲۴

گلوری عمان سال ۲۰۲۴

سال ۲۰۲۴ یکی از شاخص ترین دفاتر را در ساختمان مرکزی وزارت مالیات افتتاح کردیم که جا دارد از آقای عبدالله که زحمات زیادی برای دریافت مجوز وزارت مالیات کشیدند تشکر کنیم . از این پس، مشتریان عزیز میتوانند بدون دغدغه مالیات به این دفتر مراجعه کرده و با خیالی آسوده نسبت به انجام مراحل امور مالیاتی خود اقدام کنند.

  • هم اکنون در حال رایزنی جهت افتتاح دفتر در آلمان و آمریکا هستیم که انشاءالله به زودی تحقق خواهند یافت.

ویدیو های مجموعه در سال ۲۰۲۴